Feedback
Jako správce webu vám jistě bude přínosem, když vám nějaký uživatele, který všechno vidí svýma očima, napíše, co si o tom myslí případně pochválí nebo vyzdvihne jen některou část webu a naopak řekne, kde má web slabiny. Tohle vede ke zlepšování. Pokud by vám pravdu nikdo neřekl, tak nikdy nevíte, na čem máte pracovat a konkrétně v čem byste se měli třeba zlepšit. Uvidíte, jak tohle všechno bude jednoduché, když budete mít zpětnou vazbu neboli anglicky je to feedback. Když si něco objednáváte na internetu za oblečení nebo chcete využít nějakých služeb, tak a je vám asi jasné, že byste měli využít i formy zjištění si o majiteli firmy nebo os službách nabízených nějaké informace a nejlépe od lidí, kteří u toho podnikatele už byli a mají s tím osobní zkušenosti, protože tohle je to nejdůležitější, na to lidé slyší.
Pokud vám někdo zanechá zpětnou vazbu a nebude třeba zrovna pozitivní, tak někdy to hoďte za hlavu, může to dělat i konkurence nebo někdo, kdo vám chce škodit, ale někdy je potřeba se nad tím a myslet, jestli je to ropavdu možné, že by mohla být chyba i na vaší straně a zkuste to zlepšit.
Zlepšujte se
Takhle budete mít alespoň na čem pořád pracovat a co zlepšovat, aby to bylo všechno v té nejlepší podobě, která bude nejvíce všem vyhovovat a se kterou budou všichni nadšení, a hlavně také spokojení. Můžete využít třeba feedback formou nějaké anket, kterou umístíte na internetových stránkách a uživatelé, kteří vstoupí na vaše www stránky, budou mít možnost hlasovat nebo vyplnit krátký dotazník. Nedělejte ale nic dlouhého nebo se nikomu nebude chtít, nad tím vyplněním ztrácet čas chce to něco efektivně krátkého se zamřením třeba jen na jednu problematiku a uvidíte, jak to bude skvělé. uvidíte, že se zpětnou vazbou toho zvládnete vece budete mít šanci se zlepšit a bude to od uživatelů, kteří vám konkrétně řeknou z vlastních zkušeností, jak jsou na tom.